CHATKA NA KURZEJ STOPCE - ZAPRASZA

Celem mojego bloga jest zaproszenie rodziców i dzieci na moje autorskie zajęcia z muzyką i sztuką w formie zabawy z elementami rytmiki. W mojej ofercie są także lekcje gry na gitarze w Ely i Cambridge. Zachęcamy by Twoje dziecko wzięło udział w fascynującej przygodzie z muzyka klasyczną, instrumentami, śpiewem, także z poezją, malarstwem i rzeźbą. Dzieci będą miały okazję grać na instrumentach perkusyjnych z akompaniamentem pianina, gitary i perkusji.


WIĘCEJ INFORMACJI W POSTACH - ARCHIWUM BLOGA-2011,PAŹDZIERNIK,LISTOPAD



piątek, 21 października 2011

TROCHĘ O MNIE, TROCHĘ O NAS.

Przeprowadziliśmy się z Ely do Cambridge 5 miesięcy temu, dlatego kilka słów o nas dla rodziców, którzy zostaną zachęceni by ich dziecko wzięło udział w naszych zajęciach.

Nazywam się Izabela Wierzelewska, z moim mężem Rafałem muzykujemy od lat. Mamy czwórkę wspaniałych dzieci. Starsza córka uczęszcza na lekcje śpiewu i gry na pianinie, syn gra na perkusji i gitarze.
Jestem magistrem Zarządzania i Marketingu, ale moją pasją jest muzyka, praca z dziećmi i rodzinami.

Moje CV:
*2002 r.- ukończony wspólnie z moim mężem kurs Szkoły Poradnictwa Rodzinnego (CHIB Warszawa)
*2006 r.- ukończony kurs zaawansowany Szkoły Poradnictwa Rodzinnego (CHIB Warszawa)
*2008 - 2010 - dyrektorka i współzałożycielka Polish Community School w Ely.
*2010 r. - w ramach szkoły, realizacja autorskiego projektu o muzyce klasycznej dla dzieci z funduszy Cambridgeshire Community Foundation pt:' Music beyond word'.
*2011 r. - założycielka i przewodnicząca zarządu stowarzyszenia 'Solidarity Youth Club'.
*2011 r.- kurs First Aid.

Posiadamy razem z mężem CRB Check - angielski dokument o niekaralności.
Jestem członkiem Voluntary and Community Action East Cambridgeshire,
www.vcaec.org.uk

Obecnie prowadzę klub młodzieżowy w Ely.Lekcje gitary dla dzieci i dorosłych w Ely i Cambridge.

W listopadzie CHATKA NA KURZEJ STOPCE otwiera swoje drzwi dla najmłodszych, zapraszając na zajęcia z muzyką i sztuką.

KONTAKT I ZAPISY: izawie@o2.pl